Urodziny Przystojniaka ;)

Elmo kończy dzisiaj cztery lata! Marzyłam o nim od dziecka, odkąd po raz pierwszy zobaczyłam psa tej rasy! Nawet nie pamiętam co wtedy tak bardzo mi się w nich spodobało - czy ta cockerowa radość czy może żywiołowość i ruchliwość, bo raczej nie zdawałam sobie wówczas sprawy z ich możliwości węchowych... 


To Elmo wprowadził mnie w świat spanieli i jest moim najwspanialszym nauczycielem. To on nauczył mnie, co jest najważniejsze w pracy z psem, z nim poznawałam Kraków i dzięki niemu nawiązałam wiele wspaniałych przyjaźni. Przez kilka miesięcy pracowaliśmy w dogoterapii - wiem, że wielu ludziom dostarczył mnóstwo pozytywnych wrażeń. Uwielbiam go, podziwiam i zawsze wzrusza mnie jego ufność i przywiązanie. Tak pięknie potrafi się do nas dostosować gdziekolwiek jesteśmy i tak niewiele potrzeba mu do szczęścia!


Elmutku nasz kochany po prostu z nami bądź! <3

2 komentarze:

  1. Gratulujemy! Super psiak. Świetnie prowadzony. Czy można się z Panią jakoś skontaktować w sprawie szkolenia młodego spaniela?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Uszate , Blogger